Selling Terms
Vilkår og betingelser
1 Selskapet
Bagn Blomsterverksted as med orgnr: 920937667 .
Informasjon og bilder på dette nettstedet er eid av selskapet eller samarbeidspartner, og kan ikke kopieres uten tillatelse.
kontaktinformasjon Bagn Blomsterverksted AS
- telefonnummer: 61 34 64 20
e-Post adresse:bagnblomster@gmail.com
Juridisk adresse: Storebruvegen 3
Address line 1
2 Priser
Alle priser er vist i norske kroner og er inklusive MVA. Jeg handlekurven vil du se den totale prisen inkluderer alle skatter og avgifter.
3.1 Betaling
Betaling er valgt betaling jeg checkout. Betalingsmåte gis av Sumup og andre til online betaling, Vipps betaling og faktura/betaling. Trekk av kortet er gjort når varen er sendt.
3.To.1 Faktura & amp; amp betaling
jeg samarbeid med Oppsamler Bank, tilbyr vi en trygg og enkel faktura - og delbetalingsløsning. Tjenesten gir deg en engangskreditt som betaling for å spise kjøp. Engangskreditten betyr at kreditt er knyttet til hver enkelt kjøpe og når du som forbruker ikke har noah utestående kredittforhold med Oppsamler Bank.
Ved valg av faktura er den tid på grunn av 14 dager. Faktura vil bli sendt til den e-postadressen du har oppgitt til oss eller til din folkeregistrerte adresse, avhengig av ditt valg av distribusjonsmåte på tidspunktet for kjøpet.
for å kunne bruke tjenesten, må du på kjøpstidspunktet har en permanent og offisielle norske bosted og være minst 18 år gammel. Betalingsmåte er naken tilgjengelig for enkeltpersoner, og forutsetter at på du har tatt vare på spise finansielle forpliktelser og har ingen gud betaling historie.
Uten kreditt sjekk gjennomført i forbindelse med kjøp. Kredittvurderingen gjøres av Samleren Bank, og din informasjon vil ikke bli lagret i den elektroniske butikken der kjøpet er gjennomført. Din personlige informasjon vil bare bli brukt til å avgjøre om kreditt skal gis eller ikke. I tilfelle av sen eller uteblitt betaling lade purregebyr og renter og eventuelle kostnader til inkasso.
3.To.2 Spørsmål knyttet til din faktura eller betaling
Collector Bank (tidligere Lindorff/Lowell): kundeservice hjelper deg med spørsmål vedrørende din faktura eller betaling.Ta kontakt med kundeservice via e-post på bill@lowell.ingen eller via telefon 23 17 11 56 mandag – fredag.08.00 – 16.00
3.To.3 Pris
No fakturaavgift kan være aktuelt på faktura med 14 dagers forfall. For delvis betaling vil bli belastet en månedlig avgift på $ 39 og en rente på 21 %.Normalt tilbys delvis betaling over 3, 6, 12 eller 24 måneder angitt jeg i henhold til innkjøpspris.
4 Frakt
Når frakt tilkommer kommer det kostnader fra 99 NOK
4.1 leveringsmetoder
Vi levere varer med Bring/Posten.
4.2 Leveranser
Bestillinger før 14.00 blir behandlet på samme dag, og leveres vanligvis i løpet av 1-3 dager. Leveransen skjer direkte til den adressen som du har oppgitt ved bestilling
4.3 Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.
Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.
Retting eller omlevering
Kjøperen kan velge mellom å kreve mangelen rettet eller levering av tilsvarende ting. Selger kan likevel motsette seg kjøperens krav dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Retting eller omlevering skal foretas innen rimelig tid. Selger har i utgangspunktet ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel.
5 Du
Som kunde har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Angreretten kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasjen, og er i hovedsak uendret. Klistremerkene bør ikke tas av. Du rett til å åpne pakken som vil gi deg og prøve produktet, menn det må ikke brukes utover. Når du benytter deg av angreretten, du betaler selv returfrakten
Hvis du vil bruke din rett til å angre kjøpet, og vi vil refundere hele beløpet for varene så snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene.
Se også forbrukerrådet eller lov om fjernsalg.
6 Personvern, sikkerhet og personlige data
i forbindelse med din bestilling, godtar du at vi lagrer og bruker dine opplysninger. Dette gjør vi for å oppfylle våre forpliktelser til deg. Vi dokumenterer også all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for å være i stand til å tilby den service som du forventer fra oss. Vi vil ikke dele spise personlig informasjon til tredjeparter.
7 Kontakt og Støtte
Kontakt og støtte du vil finne her: https://blomst.e-susoft.com/contact
8 Cookies
En cookie er en tekstfil som sendes fra en nettside til datamaskinen der den er lagret enten jeg minne (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte cookies). Cookies brukes til å lagre logge inn eller shopping cart mens du surfer rundt på ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er innstilt på å ikke akseptere cookies, vil du ikke være i stand til å gjøre en bestilling på vår side. Du kan enkelt endre dette i innstillinger i nettleseren. Vær oppmerksom når vi bruker ikke informasjonskapsler til å lagre personlig informasjon om deg
9.1 Force majeure
ekstraordinære omstendigheter som ikke er under menneskelig kontroll, slik som krig, omfattende streik, blokade, brann -, miljø-katastrofe, en alvorlig infeksjon som hindrer partene å oppfylle sine forpliktelser, kan du frigjøre en del fra de forpliktelser. Slike unntak gjelder under forutsetning av operasjonen kan ikke utføres under disse forholdene. Den annen part skal umiddelbart bli varslet om forholdene rundt bruk av denne bestemmelsen
9.2 Endring av kontrakten
For når du som kunde har gjort et kjøp vi ikke har rett til å endre vilkårene i den aktuelle kjøpet med mindre annet er avtalt
9.3 Klager
for å klage, kan du kontakte oss på kundeservice@formfarge.ingen
9.4 Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.